czwartek, 1 października 2015

"Welcome to Super Hero High"

Witajcie SuperHeros!

Już oficjalna strona udostępniła pierwszy odcinek Super Hero Girls! 

http://41.media.tumblr.com/068cfa9ee0b3ee946804e1dd14fda571/tumblr_nvjs0w7NVt1s32w72o10_r1_500.png


Jestem zachwycony całym filmikiem. Mimo iż jest to wstępny, wprowadzający odcinek, jestem zachwycony grafiką, miejscem i różnorodnością postaci, bo pokazano ich naprawdę sporo. Poznajemy panią dyrektor, która razem z uczniami opowiada nam o szkole. Właściwie tylko ona miała w tym odcinku rolę, reszta bohaterów odgrywała 'sceny na pokaz'. Czołówka jest super, taka bardzo charakterystyczna, a jednocześnie prosta. Piosenkę najchętniej już dołączyłbym do playlisty w telefonie i słuchał na okrągło.
Reasumując, czekam na więcej, jednak nie chcę się zachłysnąć, jak to się chyba dziś stało... :D

Dodatkowo, nie wiem jak wy, ale ja po wejściu na stronę nadal mam zablokowaną zakładkę 'videos'. Gdybyście mieli podobny problem, wymieniony link zaprowadzi was bezpośrednio do filmiku.

http://40.media.tumblr.com/acb3445ec9924acda5bd0b9ba665a5d8/tumblr_nvjs0w7NVt1s32w72o8_r1_500.png

Jak wam się podoba pierwszy w historii odcinek SHG? 

Czekamy na wasze opinie!

-Mat-

2 komentarze:

  1. Dlaczego tu są postaci z Młodych Tytanów? Miały być?... W odcinku pilotażowym widziałam Cyborga i Jinx, a niedawno zapowiedzieli nową postać, jaką jest Beast Boy (no hej). Poza tym dziewczyna w 1:05 wygląda jak Twilight Sparkle. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacytuję kapitana Titanica 2... "Historia lubi się powtarzać..." xD

      Usuń