sobota, 10 października 2015

Filmik z Comic Con'u i nowa figurka

Witajcie SuperHeros!

Na oficjalnym kana DC Entertainment na youtube'ie pojawił się filmik z krótką relacją wprost z Comic Conu. Tematem relacji jest oczywiście DC Super Hero Girls.


Poza zbiorem nagrań możemy posłuchać wywiadu z 'gwiazdami', które wystąpiły na panelu SHG. Rzecz jasna, całość jest o tym jaka ta animacja jest niezwykła i zachęcająca - jednym słowem, wszystko to co powinno się znaleźć. 
Nie zapomnijmy też sklejkach filmików, które niekiedy zawierają ciekawe informacje. 
Dla przykładu, dużo fragmentów pochodzi z panelu. Niedawno gdzieś przeczytałem, że osoby, które odwiedzą tę konferencję, dostaną upominki. Informacja okazała się prawdziwa. 


W zestawie znajdziemy: książeczkę informacyjną, pelerynkę (tutaj więcej) oraz streszczoną zapowiedź książeczki. (tutaj więcej)
Ciekawym pomysłem było dawanie takich prezentów. Najczęściej daje się nagrody za coś czego nie chcemy. A tu proszę - nagroda za to, że przyjście na świetne zebranie. Po prostu bosko :D

Okazuje się, że obok stanowiska z SHG znajduje się ogromny telewizor prezentujący odcinki, niektóre z nich są nowe! Ciekawe czy w sieci pojawi się jakieś nagranie, choćby o słabej jakości. Jestem bardzo ciekawy kontynuacji sezonu.

Ponadto w kilku momentach filmiku znajdują się zdjęcie gablotki z figurką Supergirl!


Najwyraźniej owa figurka jest ekskluzywnym produktem tegorocznego NYCC. Wcześniej jej nie pokazywano, a dostała dodatkową gablotkę. To właśnie nasunęło mi na myśl takie stwierdzenie. 
Tutaj zbliżenie:

Dc super hero girls articulated super girl action figure #nycc

Jestem pozytywnie zaskoczony.
Figurka jest naprawdę piękna. Strój nie był trudny, więc został odwzorowany. Trudno mi się do czegoś przyczepić. I najbardziej polubiłem jej twarz i włosy. Są takie naturalne i odzwierciedlają Supergirl.

Co sądzicie o imprezie związanej z SHG? Podoba wam się figurka?

-Mat-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz