środa, 7 października 2015

Spory wyciek w sieci!

Witajcie SuperHeros!

Jak się okazuje, tajemnicę o wizerunku lalek i figurek nie do końca da się utrzymać w tajemnicy. Do Comic Conu zostało niecałe 12 godzin, ale nie tak łatwo nie doprowadzić do przecieku. Z korzyścią dla ciekawskich fanów, taki wyciek właśnie miał dziś miejsce. Dokładnie kilka godzin przed oficjalną premierą (przypomnijmy, że CC rozpocznie się najprawdopodobniej o 4:00 naszego czasu) asortymentu możemy poznać jego część. Zapraszam do zdjęć.

Poproszę fanfary!


Cóż za piękny widok. 
Jak widzicie, tak 6 postaci głównych prezentuje się w lalkowej wersji. Podkreśliłem 6, bo w wyśmienitym gronie zabrakło Katany. Przynajmniej jutro będziemy mieli jakąś niespodziankę. 
Chciałbym podzielić się z wami opinią na ich temat.
Batgirl jest rewelacyjna. Bardzo mi się podoba jej odwzorowanie. Koszulka oraz żołte dodatki maja pięknie nasycone i kontrastujące ze sobą kolory. Włosy są idealnie rude, przysłonięte charakterystycznym kapturkiem. Nie zabrakło (na szczęście) jej skrzydełek nietoperza oraz maski. 
Poison Ivy jako lalka została wyraźnie 'podkręcona'. Jej sukienko-tunika jest teraz koronkowa, misternie wykonana, co moim zdaniem przypomina strój z liści i pędów roślin i nadaje lekkiego wyglądu. W wypadku Poison nie mogło zabraknąć bluszczy ciągnących się po nogach, rękach, talii oraz włosach. Skoro o włosach już wspomniałem, strasznie podoba mi się właśnie ten odcień rudości. Jest taki jakby wyblakły, brzoskwiniowy. To kolejna bardzo udana lalka. 
Supergirl i Wonder Woman juz wcześniej widzieliśmy. Osobiście, nie podoba mi się twarz i spódniczka Supergirl. Twarz powinna byc radosna i promienna, a ta przez kolor szminki jest poważna. Jeśli chodzi o spódniczkę, daje wrażenie takiej ciężkiej i sztywnej. Powinno być odwrotnie. Do Wonder nie mam zastrzeżeń. Jest właśnie taka, jaką chciałbym ją widzieć.
Harley Quinn jest chyba najbardziej lubianą przez fanów postacią. Czy lalka także im się spodoba?
Jeśli chodzi o twarz, to chciałbym zobaczyć Harley bez maski. Interesuje mnie ułożenie jej brwi. Mam nadzieję, ze zostały zaprojektowane w taki sposób, żeby mina wyrażała chytrość i taką przebiegłość. Kucyki moim skromnym zdaniem powinny być trochę wyżej, ale zdaje sobie sprawę, że może być to technicznie trudne. Minusem tej lalki są pomalowane rajstopy. Nie wiem dlaczego, ale mattel, jak już sobie coś wymyśli, to stara się to zastosować wszędzie, przez co wychodzi na to, że w każdej serii jest to samo. Przykładem są właśnie rajstopy, które pojawiły się w EAH, oraz duże lalki - początkowo w MH, potem w EAH, a teraz nawet w Bratz, ale mniejsza z tym.
Bumble Bee ma dobrze odwzorowany strój. Pobłyskująca bluzeczka chyba jest dobrą opcją. Ze stroju, naprawdę nic nie rzyuca mi się w oczy, co mogłoby ją oszpecić, ale. No właśnie - ale. Uważam, ze w jej włosach powinno znaleźć się więcej żółtych pasm. To one między innymi były u niej takim charakterystycznym elementem. 
Ja się rozpisałem, liczę na to samo z waszej strony w kometarzach! :D

To jeszcze nie koniec.


W całym lalkowym zachwycie, większość nie zauważyła fotografii figurki Wonder Woman. 
To już trzecia ujawniona postać w takiej wersji. (poza Bumble Bee i Harley Queen) 
Cieszę się, że zapewnienia o umięśnionych ciałach zostały spełnione. Strój jest odpowiednio odwzorowany, a dodatek to złoty bicz. Szczerze, dziwnie wygląda ta mała twarz, jest to dla mnie troszkę nietypowe w takich seriach, ale cóż... Trzeba się przyzwyczaić. :D 

Jak podobają wam się lalki? A jak figurka?

-Mat-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz