piątek, 21 sierpnia 2015

Witajcie ^^

Powitanie, powitaniem, ale ja, co prawda, w Internetach znany już jestem. Jednakże dla tych, którzy mój nick widzą po raz pierwszy, warto by było się przedstawić ^^

Nazywam się Agg i mam kilkanaście lat. Głównie interesuję się MH, EAH, A&M, Totalną Porażką i wieloma innymi, niezbyt istotnymi rzeczami. W mój obszar zainteresowań wdała się również kolejna bajeczka dla dzieci, której poświęcony jest ten oto świeżusi blog :3 Wraz z mym jakże wybitnym itp, itd. współwłaścicielem postanowiliśmy, że poświęcimy cenny czas na pisanie nowinek odnośnie Super Hero Girls.
Mamy nadzieję, że blog, jak i same SHH, przypadną Wam do gustu ^^

---

Obecnie nie wiadomo, kiedy pojawi się kolejna nowinka, więc, z biegiem czasu, zapraszam do zajrzenia w poprzednie posty :3


---

-Agg-

6 komentarzy:

  1. Blog już przypadł, więc spokojnie. :P

    A tutaj taka mała propozycja (jakby na serio nie było już o czym pisać). Możecie pozbierać w jeden post (lub siedem) wszystkie arty, bo jak paczę na tych instagramach i innych to każda bohaterka ma ich parę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za propozycję. Ale to już musimy być naprawdę naprawdę zdesperowani.

      Usuń
    2. No właśnie mówię, że jakby na serio nie było o czym pisać. XD

      Usuń
  2. Masz jakieś OTP z Totalnej Porażki? XD

    OdpowiedzUsuń