piątek, 21 sierpnia 2015

Profile postaci

Witajcie SuperHeros! 
Wczoraj tak jakby obiecałem, że pojawi się ten post z profilami. Chciałem jeszcze trochę przetrzymać bez pisania, bo jak już wiele razy wspominałem SHG jest wschodzącą serią i nie jest obfita w nowinki. No cóż...
*za pomoc dziękuję Victoria Forever Child*
---

Wonder Woman

 http://41.media.tumblr.com/3e4ecfbeab2e9734cebb023f92fb2ed5/tumblr_nr5ud2bZwT1sbr0xao1_1280.jpg

 ► liderka ○ odważna ○ konkurencyjna ◄

Wonder Woman to urodzona liderka, która pokaże nam życie w Super Hero High.
Ma super siłę, potrafi latać, jest prawie niezwyciężona i jest tym czymś, co trzyma jej grupę razem. 

Dla mnie Wonder jest typową główną bohaterką, która daje wzór bycia i postrzegania świata. Mam nadzieję, że naprawdę zrobią z niej taką bardzo rywalizacyjną liderkę... coś jak Rainbow Dash. :3
----

Supergirl

http://40.media.tumblr.com/65cf4ea8ca35c7ae255565a19594c369/tumblr_nr5ud2bZwT1sbr0xao2_1280.jpg

 ► słodka ○ niezdarna ○ kochająca zabawę ◄

 Nowa dziewczyna w nowej szkole na nowej planecie. Supergirl musi się jeszcze dużo nauczyć zanim stanie się superbohaterką, lecz mimo wszystko jest silna, wytrwała i ma w oczach prześwietlający laser. 

Wydaje mi się, że Supergirl nie wniesie żadnych wartości poza swoją słodkością... niestety. Ciekawi mnie jej super moc. I strasznie mi się podoba jej look. ^^
---

Batgirl

 http://41.media.tumblr.com/c0bb1fb78caeb8818265a86bc82a923d/tumblr_nr5ud2bZwT1sbr0xao3_1280.jpg

► cool ○ skomplikowana (?) ○ powściągliwa

Batgirl jest zadomowionym geniuszem w Super Hero High. Z jej innowacyjnym podejściem do technologii i wrodzonym zdolnościom detektywistycznym udowadnia, że nie musisz urodzić się z mocami by być super.

Bardzo polubiłem Batgirl już na początkowym plakacie. Liczyłem na jej charakter, lecz jestem średnio zadowolony. Nadal za bardzo nie wiem jaka jest. Oczywiście, plus za bycie geniuszem. :D
---

 Harley Quinn

 http://40.media.tumblr.com/0ee9c16aa630b32f6904b4f0e24ad3e5/tumblr_nr5ud2bZwT1sbr0xao4_1280.jpg

 zabawna ○ roztargniona ○ nieprzewidywalna 

Harley jest stukniętym klasowym klaunem ze specyficznym poczuciem humorem. Jest zdezorganizowana, nieprzewidywalna i niezrównoważona, ale rozbawia. 

Szczerze? Trcohę przerażają mnie te przymiotniki z partykułą "nie". xD No jeśli ma już taki opis, to liczę, że będzie naprawdę zdolna do wszystkiego i wiele razy namiesza. 
---

Bumblebee

http://40.media.tumblr.com/7fca5b11cb070ffd02dc0300550f4fa5/tumblr_nr5ud2bZwT1sbr0xao5_1280.jpg

pełna energii ○ towarzyska ○ geniusz nauk ścisłych

Energiczna Bumblebee jest wiecznie wesołą dziewczyną która potrafi zmniejszyć się do rozmiarów pszczoły przy pomocy genialnej mocy.

Ale rymy. :3 Bumblebee bardzo mi się spodobała. Uwielbiam tak pozytywne postacie. Trochę śmieszną ma zdolność, ale nie ja wybierałem.
---

Poison Ivy

http://41.media.tumblr.com/aa0d3a8739438409395fd393eb4ab52e/tumblr_nr5ud2bZwT1sbr0xao6_1280.jpg


geniusz ○ niezdarna ○ nieśmiała

Geniusz botaniki - Poison Ivy to społecznie nieporadna i skromna osoba, która czuje się bardziej komfortowo wśród roślin, które potrafi wzywać.

Właśnie tak ją sobie wyobrażałem. Bardzo mi do niej pasuje, że jest nieśmiałą osobą. Kolejny geniusz w SHH.
---

Katana

 http://36.media.tumblr.com/a07794f68d102042273e08949616d5ae/tumblr_nr5ud2bZwT1sbr0xao7_1280.jpg

odlotowa ○ nieustraszona ○ światowa

Katana jest szalenie kreatywną dziewczyną o wyjątkowym talencie do sztuki, militari i innych. Niesamowicie lojalna przyjaciółka, obeznana w świecie, pewna swoich racji oraz nieustraszona bohaterka.

Mam wrażenie, że to Katana spośród głównych bohaterek jest najspokojniejsza i pewnie stąpa po ziemi. Czuję, że będzie też składała hołd tradycji.
---

Jak wam się podobają postacie?

-Mat-

10 komentarzy:

  1. Jak na razie to ciekawie zapowiada się Katana i Ivy.
    Ciekawe czy mamuśka Venus będzie miała kosę z Batgirl?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojć, niedobrze, Wonder Woman to Mary Sue. Mam nadzieję, że będzie chociaż liderką-przyjaciółką, a nie liderką-wojskowym. Jeżeli to pierwsze to może okazać się nawet bardzo fajna.
    Jej art mi się nie podoba. Wygląda na nim uroczo, a to jej raczej nie pasuje.

    Pff, jakoś Fluttershy też taka słodka jak Supergirl, a jednak potrafi wnieść jakieś wartości. Mam nadzieję, że tutaj będzie właśnie podobnie do MLP. Jest to w sumie całkiem możliwe. Ludzie uczą się na błędach i Mattel (czy ktoś tam kto robi odcinki) się nauczył (bo raczej odcinki Ever After High są zdecydowanie na wyższym poziomie niż Monster High), więc być może Super Hero High będzie nawet lepsze od EAH, które jest według mnie na poziomie dobrym. Więc do czego ja zmierzam? Sama już w sumie się pogubiłam, ale chyba do tego, że możliwe jest, że o każdej dziewczynie będą odcinki i każda będzie nas czegoś uczyć.
    Ale latać w spódnicy to szczyt głupoty jest. :P

    O! O! O! Czyżby Batgirl była takim tajnym agentem? Ciemne ubrania, prześlizgiwanie się w cieniu i ataki znienacka? Chcę. <3

    Mam nadzieję, że Harley będzie ich przyjaciółką, a nie taką Toralei. Niech to będzie taka Pinkie/Maddie. Lepiej by było.

    Mam dziewięćdziesiąt dziewięć procent pewności, że w jednym z odcinków coś się zepsuje i Bumblebee nie będzie mogła urosnąć i wtedy będą nosić ją w kieszonce. <3

    Art Ivy mi bardzo niepasuje. Nie wygląda na nim jak nieśmiała osoba.

    Mówiłam, że Mulan. No Mulan i koniec. Teraz będę tak na nią mówić. Cała Mulan. XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy odcinki EAH są na wyższym poziomie niż MH... Jak dla mnie są tak samo pustakowe i wszytko jest szalenie przewidywalne.

      Usuń
    2. Chodzi mi o to, że te postacie w EAH zachowują się... trochę bardziej ludzko. Widać te relacje, taką troskę, jak jedna ma problem to druga ją przytuli. W MH raczej jak chłopak z którąś zerwie to jej ,,przyjaciółka" powie tylko, że wszystko się ułoży i idzie do swoich zajęć.

      Usuń
    3. Tu też się nie zgodzę, ale nawet w filmach "nie dla dzieci" są beznadziejne i tandetne wątki więc nie wymagajmy nie wiadomo czego.

      Usuń
  3. Skoro jest Harley, to powinien być też Joker ;____; Wgl, jak narazie brakuje mi chłopaków w tej serii, ale razej sądząc po nazwie, raczej spodziewać się ich nie można... a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli Joker występowałby tylko w roli miłości Harley to nie ma czego żałować C:

      Usuń
  4. Bumblebee, jak dla mnie jest trochę, a nawet bardzo podobna do Wasp z Mścicieli Marvela.

    OdpowiedzUsuń
  5. To fajna strona polecam

    OdpowiedzUsuń