poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Super Hero Girls na San Diego Comic Con International 2015

Witajcie SuperHereos!
Przeglądając instagrama SHG, zauważyłem kiedyś interesujące zdjęcie. Właściwie nie przejąłem się nim za bardzo. Jednak fakt, że internet nie rozpieszcza nas nowymi nowinkami, byłem zmuszony bliżej się temu przyjrzeć. >.<


Z moich przypuszczeń i kalkulacji wynikało, że jest to zdjęcie jakiegoś stoiska. Tak, nie ulegało to żadnych wątpliwości. Lecz, stoisko oznacza jakieś większe zgrupowanie stoisk tzw. festiwal. Moje przypuszczenia szły w dobrym kierunku. Ostatnie pytanie to: Jaki to festiwal? Na szczęście nie ma to jak opis zdjęcia. Okazało się, że to swego rodzaju zapowiadająca wystawa, którą twórcy umieścili na San Diego Comic Con International 2015.
Od strony wizualnej jestem strasznie zadowolony. Pomysł z szafkami szkolnymi, na których umieszczone są znaki rozpoznawcze super-uczennic zamiast imion to moim zdaniem strzał w dychę. Żałuję bardzo, że to chyba jedyne zdjęcie jakie w ogóle jest w sieci. Wszystko przez to, że mam nieodparte wrażenie, że te szafki można było otworzyć i... zobaczyć zawartość, o ile taka była.
Oczywiście u góry wszystko zwieńcza szyld z artami w kolejności odpowiedniej do kolejności szafek.
I jeśli chodzi o CC to chyba to tyle. Mimo wszystko, że nic nie zostało ujawnione to bardzo się cieszę. Mamy więcej pewności, że już w przyszłym roku na Comic Conie zagości stoisko z SHG.

Co sądzicie o tym stoisku z Comic Conu? Uważacie, że możemy się spodziewać stoiska z SHG za rok?

-Mat-

4 komentarze: