czwartek, 20 sierpnia 2015

Trochę o serii

Witajcie SuperHeros!
My tu gadu gadu, ale wielu osobom nasuwa się pytanie "Co to właściwie jest to całe Super Hero Girls?" Jako iż pytanie jest słuszne, bo tę serię nie każdy zna, postanowiłem przybliżyć wam pierwsze informacje o niej, szczególnie, że będą to informacje znane od kilku miesięcy.

(To pierwsze zdjęcie jakie wyciekło do sieci)
Wraz z takim zdjęciem siedmiu głównych bohaterek dostaliśmy sporą wzmiankę o tym, co nas czeka.
Począwszy od jesieni 2015 roku DC Comics, Warner Bros i Mattel połączą siły by wspólnie stworzyć DC Super Hero Girls. Będzie to kolejna seria typu "... High". Będzie miała na celu ukształtowanie poglądów i pewności siebie, poprzez uwierzenie, że wszyscy jesteśmy superbohaterami. Podobno skierowano ją do dziewcząt w wieku od 6 do 12 lat. (Oczywiście my nie przejmujemy sie takimi ograniczeniami. xD) Postacie to oczywiście nastoletnie wersje słynnych bohaterów komiksowych. Będą one uczęszczały do Super Hero High i odkrywali ich magiczne zdolności i pielęgnowali je. Seria będzie obejmowała odcinki, filmy specjalne figurki, lalki, książki, ubrania i akcesoria, czyli to wszystko co wsystkie pozostałem serie typu "...High" Na razie wiemy, że to Mattel zajmie się wydawaniem lalek/figure, a The Random House będzie wydawać książki. Co ciekawe, do współpracy zaproszono także Lego®, co jednoznacznie oznacza, że w asortymencie znajdziemy tez zestawy z klocków do budowy.
Najwyraźniej oficjalnie cały asortyment i odcinki pojawią się dopiero w roku 2016, wtedy seria rozkręci się na dobre. Ja już nie mogę się doczekać.

Czy spodobały wam się wstępne plany? 

-Mat-

4 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa, co wyniknie ze współpracy DC Comics, Warner Bros i Mattel'a (i prawdopodobnie Lego). Arty dziewcząt niespecjalnie przypadły mi do gustu, ale pewnie niedługo się przyzwyczaję. Mam jednak nadzieję, że seria rozkręci się przed 2016, bo to dość odległa data.

    Może napisalibyście o profilach dziewcząt i stronie internetowej? http://www.dcsuperherogirls.com//
    Posiadają także instagrama. https://instagram.com/dcsuperherogirls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy za info. Post o stronie i instagramie już niedługo.

      Usuń
  2. Jak zobaczyłam obrazek to dziewczyny przypominały mi księżniczki disneya.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też to miałam. ,, O! Mulan! Ale... co to za dziewczyny obok? Jakiś fanart księżniczek w strojach superbohaterek? Ta z żaby, Jasmina, Aurora, Zaczarowana i... i co?'" XDD

      Usuń