piątek, 4 grudnia 2015

Ubierankowy zawrót głowy



Witajcie SuperHeros!

Jeśli jesteście zorientowani w blogach o MH i EAH, napewno kojarzycie starsue.net
Jeśli jesteście jednak 'nowymi' w tej materii, chętnie wam trochę o tym opowiem.
Starsue to portal z grami, który znany jest z tworzenia bardzo interesujących ubieranek. Już się tak przyjęło, że piszę o nich blogowy świat. Postanowiłem, że ten blog w pewnym stopniu także będzie na nie zwracał uwagę. 

Ubieranki dziewczyn z SHG są wykonywane w odrobinkę innej stylistyce, przez co na początku byłem do nich zniechęcony. Musiałem sprawdzić czy jakoś ucierpiały. 
Muszę wam przyznać, że gry są niezłe i wcale nie takie odmienione.
Do tej pory pojawiło się 7 ubieranek z głównymi postaciami, 
 
Klikając na jeden z podanych linków, traficie do gier.

Supergirl       Wonder Woman 
Harley Quinn              Batgirl 
Bumblebee            Poison Ivy
     Katana 




Jak widzicie moja kreatywność, jeśli chodzi o układanie zdjęć, bije rekordy. :D

 Co ciekawe, podobnie jak w uprzednich wersjach ubieranek, można korzystać z takich samych opcji ubioru. Wielką niespodzianką i ogromnym plusem są dla mnie zmiany mimiki twarzy. Nie można już zarzucić, ze twarz jest odkształcona po zmianie miny, tak jak to było wcześniej. 
Ubrania są bardzo dopracowane. Napawdę jestem zaskoczony, że można poświęcić się na dopracowanie tych ciuszków. Na mnie zrobiły wrażenie. Nie ma tam jakichś czarnych krótkich spódniczek albo butów, które przewijają się przez praktycznie każdą grę. (Tak, to aluzja do poprzedniej wersji) Z drugiej strony, stroje są robione pod daną postać, przez co na przykładzie Poison, nie można odejść od tematu superbohaterów albo roślin.

http://49.media.tumblr.com/bbae05095fd53bf0a41f4ba36e11fb58/tumblr_nvlqs0Ohqx1qhfadgo3_400.gif

Graliście już w te ubieranki? Jeśli nie, to serdecznie wam polecam.  

-Mat-

1 komentarz:

  1. Uwielbiam tę stronę! Gry są miłe dla oka, a muzyka w tle to po prostu cudo! Skarbnica świetnych nutek
    Powyższe gry również są ciekawe

    OdpowiedzUsuń