środa, 23 grudnia 2015

Merry Christmas!

Witajcie SuperHeros!

Już niewiele dzieli nas od świąt. 
Tak bardzo przez nas wyczekiwanych. Znów zapachnie choinka, zaskrzypi papier od rozpakowywanych prezentów, znów zaśpiewamy kolędy, znowu spotkamy się z rodziną przy stole, znów zjemy cały gar pierogów...
Nastanie ten przyjemny klimat. Nie wiem jak wy, ale ja nie mogę uwierzyć, jak szybko ten rok minął. Mam wrażenie, że jeszcze wczoraj zjadłem ten gar pierogów... ale nie, jednak to było rok temu. :D

Wydaje mi się, że mam obowiązek złożyć wam najserdeczniejsze życzenia spokojnych i radosnych świąt, aby w cieszeniu się nimi nic wam nie przeszkodziło. Życzę wam zdrowia, bo tylko zdrowie pozwoli nam się cieszyć, a skoro o cieszeniu się, życzę wam uśmiechu w każdy dzień. Lecz przede wszystkim życzę wam spełnienia marzeń. Bo możecie się już dużo uśmiechać, możecie być też zdrowi, ale na pewno każdy z was ma jakieś marzenia. Dlatego niech wszystkie wasze sny przerodzą się w rzeczywistość.

♦♦ WESOŁYCH SUPER-ŚWIĄT! ♦♦

 
 Introduction to DC Super Hero Girls

-Mat-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz