wtorek, 16 lutego 2016

New York Yoy Fair 2016! - niedziela, poniedziałek

Witajcie SuperHeros!



New York Toy Fair 2016 nadal trwa i ciągle zaskakuje. 
Wbrew moim obawom, każdy kolejny dzień zaskakuje nas czymś nowym.
Do internetu dotarła kolejna fala zdjęć, nie tylko tego co było, niektóre rzeczy możemy zobaczyć po raz pierwszy. Zacznijmy od zdjęć ogólnych, uzupełniających.

Gablota z makietą szkoły:



Ta gablotka fanom, którzy śledzili co się działo na nowojorskim comic-conie powinna być znana.
Identyczna została zaprezentowana właśnie wtedy, tylko teraz uzupełniono ją w figurki.
Coś mi się wydaje, że jeszcze nie raz tę gablotkę zobaczymy. To taka jakby wędrująca 'świętość'. :D


Wystawa pokazowa figurek:



Wszędzie i ciągle pojawiają się zdjęcia figurek. To właśnie one zawładnęły Toy Fair'em.
Oto kolejne stoisko z prezentacją, ale tylko niektórych figurek + figurek w pudełkach.
Tyle razy już wdzierały się na główne kadry zdjęć, że straciłem rachubę ilości. :D


Nowe stoisko:



Kolejnym punktem, na którym można by się zatrzymać jest stół pełen nowości.
Znajdziemy na nim: lalki w pudełkach, opasko-zegarki na rękę w super-stylu, akcesoria dla Batgirl z wcześniejszego posta, tarczę Wonder, jej nową lalkę, urządzenie do wystrzeliwania pocisków, oraz jeszcze kilka przedmiotów, które omówię później.


Zbliżenie I:



Niestety, jest to jedyne zbliżenie na ten fragment stołu. Pokazuje tylko wyrzutnie pocisków, która będzie dostępna w dwóch stylach: Supergirl i Batgirl. Nie wiem dokładnie jak to działa, ale domyślam się, że po prostu naciąga się gumkę od pocisku i wystrzeliwuje z mechanizmu o kształcie statku kosmicznego. Coś na wzór procy. Dedukuję tak, ponieważ obok, za oboma egzemplarzami znajduję się jeden do testowania i właśnie tak to się prezentuje. Dalej w prawą stronę jest złoty przedmiot na którym stoi Supergirl - najpewniej specjalna figurka. Jeśli chodzi o ten mechanizm, to ma nieodparte wrażenie, że po połączeniu złotego elementu z figurką i naduszeniu niebieskiego przycisku czerwone fragmenty Supergirl imitujące pelerynę podniosą się i będą się kręcić wokół. A może nawet unosić.
Ale co ja mam tutaj do gadania... Można by było lepiej ocenić obie te zabawki, gdyby opublikowano więcej zdjęć. Dlatego moje myślenie opiera się na zgadywaniu...
Dodam jeszcze, że z tyłu widać akcesoria Batgirl i dwie opaski.


Zbliżenie II:



Nie zwracajcie uwagi na panią po prawej, proszę. :D
Tutaj chciałem zwrócić uwagę na wyłaniającą się z lewej strony tarczę Wonder. Otóż wyczytałem gdzieś, że prawdą jest jej zdolność do wyrzutu małych czerwonych dysków. Ciekawy pomysł, bo jednocześnie można się przebrać i walczyć jak prawdziwa bohaterka.


Nowa lalka Wonder:



I wreszcie to, co musiałem wcześniej ignorować, czyli nowa wersja lalki Wonder Woman.
No niestety, trudne nazwać ją nową. Jest to odtworzenie wersji basic z drobnymi zmianami.
Dodano brakujący element - tarczę. Ponadto jej włosy związano w kucyk, a cały kostium po raz kolejny jest odlewany z plastiku. Nie jestem też pewien co do artykulacji w łokciach. Kolejna budżetówka byłaby nieciekawą informacją. I ogółem jej ciało jest jakoś dziwnie podzielone i ma przerwy, tak jakby nie było dobrze połączone.
Pomysł na lalkę w mojej opinii był fatalny. Już lepiej byłoby nie robić wcale lalki, ponieważ ta nie spełnia żadnych oczekiwań z mej strony. Jest odgrzaną wersją basic, ma fabryczne ubrania i być może nie ma artykulacji w łokciach. Kulminacja nieszczęść.

Co sądzicie o kolejnych produktach SHG? Czekacie na zakończenie New York Toy Fair 2016?

-Mat-



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz