niedziela, 22 listopada 2015

Kopia 'do wzięcia'

Witajcie SuperHeros!

W tym tygodniu odbył się convent NTCE - Krajowej Rady Nauczycieli Angielskiego Stanów Zjednoczonych.
Wydaje mi się, że jest to coś w stylu comic con'ów, ale na mniejszą skalę. 
Na tym oto convent'cie znalazło się także miejsce na stoisko dla Random House Kids - wydawnictwa, która wyprodukowało "Wonder Woman at Super Hero High".
Ma twitterze Caroline Abbey pojawiło się takie oto zdjęcie...

 

...z dopiskiem o możliwości zdobycia książki na stosiku Random House Kids. 
Nie mam pojęcia czy można ją wygrać, czy może zapłacić fortunę by ją zdobyć, ale jest dostępna. 
Tajemnicę mogłaby wyjaśnić żółta naklejka, którą te egzemplarze zyskały w prawym górnym rogu okładki i na górze grzbietu z napisem: "Wyprzedzona kopia czytelnika. Nie na sprzedaż".
Potwierdza to, że jest to pełna książka, do czego miałem wątpliwości, ale nie wyjaśnia jak ją zdobyć, poza faktem, że musisz się znaleźć na tym convent'cie. :D
Ogółem to dobry pomysł, aby dać możliwość zdobycia książki ponad 3 miesiące przed premierą. Szkoda, że sprawa nie została aż tak bardzo rozgłośniona, a sam dowiedziałem się o niej przypadkiem.

Co sądzicie o takim pomyśle?  Chcielibyście zdobyć taką przedpremierową kopię?
Nie zapomnijcie zagłosować w ankiecie!

-Mat-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz