sobota, 20 sierpnia 2016

Dokładnie rok...

Witajcie SuperHeros!

Dokładnie 20 sierpnia 2015 roku na tym blogu pojawił się pierwszy post. Oznacza to, że obchodzimy rocznicę! Z tej okazji chciałem napisać posta, powracając w stare strony. :D To będzie historia o tym blogu

Pomysł na pisanie w istocie pojawił się już w kwietniu 2015 roku. Był to czas, w którym pierwsze wzmianki o serii pojawiły się w sieci. Jednak wtedy ilość nowinek graniczyła z niczym, więc założenie bloga nie miała sensu. Przez parę miesięcy nie sprawdzałem na bieżąco nowinek, więc nie miałem pojęcia, że 12 lipca odbyła się oficjalna premiera strony DC Super Hero Girls. Wyglądała ona ubogo, posiadała tylko wprowadzenie słowne oraz krótkie opisy siedmiu głównych bohaterek. Dowiedziałem się o jej powstaniu dopiero 19 sierpnia! I to była nieoficjalna data założenia bloga, bo fizycznie powstał on właśnie tego dnia, była to środa, około godziny 19:45. Jednak dopracowanie szablonu i sprawy technicznie pozwoliły napisać pierwszego powitalnego posta dopiero następnego dnia. Od początku bloga współprowadziłem z Agnesem Cruts, moim bardzo dobrym przyjacielem. Jednak po czasie zrozumiał, że SHG to nie seria dla niego i wycofał się ze współpracy. Zostałem sam, ale ze wsparciem czytelników. Potem wiodło się lepiej, październik to wejście pełnej strony SHG na rynek, pierwsze odcinki, ukazanie się lalek i pierwszych figurek. To był zdecydowanie najaktywniejszy miesiąc dla bloga. Potem było wyśmienicie, coraz większe sukcesy, nowy wygląd bloga, założenia social mediów. Nowy rok przyniósł nam pierwsze oficjalne zdjęcia lalke, figurek i pierwszego plasyetu w pudełkach. 3 lutego lalki zadebiutowały w sieci sklepów Toys'R'us. Luty to także New York Toy Fair, na którym zaprezentowano nową serię lalek, interaktywną lalkę Wonder i wiele nowych akcesoriów. I właśnie na NYTF 2016 zakończył się okres pracy bloga.

Ale nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa, pamiętajcie, że blog ma swoją kontynuajcę.


Serdecznie was zapraszam tutaj. Nowy blog, nowa formuła, ja zostałem. Newsy z SHG są na bieżąco, ale do czasu, gdyż blog na razie jest epizodyczny, także korzystajcie, póki możecie! :D

-Mat-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz